michel-leonie-2015.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom opons reisblog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdensonze reis naar Zuid-Afrika. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis die we gaan maken vind je in het profielen als je op de linksaan de rechterkant van dit reisblog klikt kun je onder andere meer informatie over de overnachtingsadressen vinden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan vooronze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We doen ons best om zodra het mogelijk is ons reisblog bij te werken, maar omdat we regelmatig op plekken zullen zijn waar we geen internet hebben zal het reisblog in ieder geval niet elke dag worden bijgewerkt. Waarschijnlijk zal er om de paar dagen een update volgen.

Wezien je dan ookgraag terug opons reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk datje metons meereist!

Liefs,

Michel & Leonie

Ps.De oproep bovenaan dit reisblog om ons extra fotoruimte kado te doen mogen jullie negeren, we zijn niet van plan om meer dan 200 foto's te uploaden dus extra ruimte is niet nodig!

Reacties

Reacties

Natasja Hoekstra

Lieve Michel & Leonie,

het is misschien raar, maar ik geniet van de voorpret dat jullie weer op reis gaan. En opnieuw naar het mooie Afrika :-)
Michel geeft mij Afrika door zijn foto's...Leonie met haar schrijven geeft mij de beleving en het avontuur.
In mijn vroegere jeugd heb ik zelf ook verre reizen gemaakt.
En een van mijn dromen was Afrika. Op mijn 30 e verjaardag ben ik met Sawadee reizen bijna 4 weken naar Tanzania geweest.
WAUW! Selous park mijn eerste nacht wild kamperen tussen de olifanten...De baobab bomen..De giraffen...
Ik heb jammer genoeg de financiële middelen niet om deze reizen aan te gaan.

Maar lezen van (reis) blogs is ook een hobby...
Kuki Gallmann haar droom droom van Afrika Staat op mijn boekenplank. .

Ik kijk uit naar jullie nieuwe reisavontuur :-)

Dag neef en Leonie...

Ps...eindelijk Leonie een reis zonder studie stress..je verdient het!!!

mirjam

Ik zit weer op de achterbank in jullie auto hoor;-)

Joke

Leuk hoor we gaan weer genieten van jullie verhalen en foto's????????

miranda

Heel veel plezier en een hele fijne reis. Ik ga weer genieten van jullie avontuur inclusief de mooie foto's.

Michel-leonie

Heel fijne reis en geniet er van en wij gaan zeker mee genieten

Thea koos

Hele fijne reis en genieten en wij gaan zeker mee genieten

lijneke

Wens jullie een hele fijne reis kids.Heel veel plezier, wij kijken weer uit naar de komende verhalen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!